saknar!

Fan har vart borta från alla så länge nu så saknar fan allt som jag inte träffat på länge.. studenten är en ond sak som lurar en till lycka och välgång för en kväll, när jag haft tusen sånna kvällar med mina vänner tidigare, studenten va inte roligare än kvällarna jag haft med dessa underbara människor innan. Enligt dessa verkar det vara så men de tycker jag inte. Studenten var en speciell kväll för att den blev som man förväntade sig, men annars va den som alla andra fina och lyckade kvällar med mina vänner. Ibland e man lite av en poet men de e så jag känner. Blir lite avvis då jag inte varit med mina vänner på länge och ser att dom vart ute på krogen och haft kul, iofs så har jag vart på srf 4 dagar så de jämnar väl ut sig, men då märker man hur mycket man saknar dom :(.. Längtar även till onsdag då pojkarna kommer hem, men lär la inte träffa dom förens på lördag natt eftersom jag fått volontär jobb på metaltown :) så de blir SYSTEM OF A DOWN för mig!!!!! :D Tycker folket kan höra av sig till mig om när dom kan hitta på ngt, jag jobbar vardagar men helger e jag ledig ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag vill vara med dig så mycket som det går sandra :D

Längtar också tills onsdag, dom får fan ta och komma hem nu tycker jag!!!

2011-06-12 @ 11:04:26
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0