#27. Favorit TV-serie?

Jag tittar inte så mycket på TV längre. Men mina favoriter har alltid varit Family guy, simpsons och scrubs. De får ju mig att skratta. Jag gillar även dr. house och heroes. De e la dom som jag glor på när jag kollar på TV. Har jag lust för att kolla på TV och dessa inte går sätter jag på Cartoon Network och hoppas på att Ben 10 inte går :) När jag va liten kunde inte jag kolla på TV om de inte va tecknat. Förutom Zorro och Fresh prince in bel air. Jag va nämligen kär i Will Smith och Duncan Regehr när jag var barn. Och nu när jag kollar bilderna på Google så förstår jag varför jag va kär i honom, han ser ju fan asbra ut för att vara gubbe ;D
Fan, ska kolla om de går och ladda ner, nu på en gång!


Kommentarer
Postat av: Tina

AWSUM!!!! <3 JAG ÄLSKAR ZORRO!!!!

2011-05-02 @ 12:44:23
URL: http://nintendotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0