#29. Hur är det när du är kär och hur resonerar du till det?

När jag e kär på riktigt har jag svårt att tala. Jag kan bli helt röd i ansiktet bara jag är nära personen. Allt i mitt huvud snurrar och jag vill därifrån för att jag inte kan lugna mig annars. Jag vågar knappt se personen i ögonen. Iaf e de såhär tills jag lärt känna personen lite mer, så att jag inte behöver vara rädd för att säga hel saker mm. Först när jag har lärt känna personen så kan jag bestämma mig för om jag vill vara med personen eller inte. Allt har oftast med insidan att göra för mig och även mycket med beteende. Visst att utseendet har en liten del med allt att göra, men hur en människa behandlar mig och jag behandlar den tycker jag e något av det viktigaste i en relation över huvudtaget. så e de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0