Gjorde ett test

.. på pussas.se

och då kollade jag vilken typ av kille jag skulle ha, såhär löd de

Du ska välja en kille som är ganska säker i sig själv. Med det menar jag att du ska välja en kille som vet vad han vill och som klarar av att hålla koll på sina känslor. Varför då undrar du säkert? Jo eftersom du själv är mer eller mindre säker på hur du ska tolka dina känslor. Det gör att du har koll på vad som händer runt omkring dig och kan läsa av din partner. Det betyder inte att du inte kan älska någon som är tvärt emot dig. Men det betyder att det antagligen kommer att kännas som att han är i underläge hela tiden. Förr eller senare så kommer han att känna sig underlägsen dig och kanske såra dig mer en vad som egentligen behövs. Klart det är svårt att hitta en kille som är säker på sig själv! Hur vet man då att han är det? Jo det gör du genom att kolla om han skryter och alltid försöker att synas och höras. En kille som är säker på sig själv behöver inte alltid vara bäst och synas utan det räcker med att bara vara. Kärleken är ju blind men ha i åtanke när du väljer kille att välja en som kanske liknar dig mer så slipper du bli sårad!
Jag hoppas jag kunde hjälpa dig!

Låter jävligt bra tycker jag!

Kommentarer
Postat av: faster

läser allt din blogg emellanåt... får man ju göra när man saknar dig o familjen... vi får ses snart/kram

2009-12-21 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0