hmm..

Hörde idag att jorden ska gå under om två år.
Det fick mig att tänka till lite när jag satt på bussen påväg hem.
Jag tänkte på allt fint som hänt mig, jag tänkte på alla underbara människor jag har träffat, det gör så att man liksom vill gråta av lycka!
Lyssnade på låten "how far we've come" då också, vet inte varför den passade så bra in men den gjorde bara det!

Kollar på hur fan dom kom fram till denna domedagen ganska intressant.

det är något fel med min data men jag får länka de ist
http://www.youtube.com/watch?v=XAtgPaggeTM

asså det är ganska läskigt! tänk den som verkligen går in för detta, vafan då kan man lika gärna dö nu. Men asså den dagen ska jag supa mig dyngrak så känner jag antagligen inte om det gör ont :) och det är ju possetivt!

ska fortsätta kolla detta nu, tycker det är super intressant!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Kan bero på att dom sjunger "I believe the world is coming to an end" :V

2009-11-05 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0