Everything we do is better when we're two

Fyfan vad trött jag är! vill bara sova men då kan jag ju fan inte sova ikväll :O
FAN!
Har vart i varberg och hälsat på min morbro och hans fru och deras två barn. Åkte lite sparkcykel/sparkbräda med min kusin Emil, de tyckte han va kul. Satt även och kollade lite ice age 3, fyfan va den är grym! Sen efter detta käkade vi lite körv, sen somnade nästan jag på bordet och efter det åkte vi hem!

Igår vare fest och ja va party pooper! Fyfan förlåt för att jag va så tråkig, men jag va så jävla trött!
Gillade inte riktigt heller att dansa i spya, inte riktigt min grej xD annars hade jag super roligt! TACK ANTON OCH REBECCA FÖR ATT MAN FICK KOMMA DIT!

Nu ska jag glo film, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0