Så jävla underbart

Att känna att man börjar bli frisk e fan inte dåligt! kan bara harkla lite och så kommer slemmet :D helt jävla underbart att jag slipper ta i så att jag spyr för att få upp de ;D;D vill bara göra massa hjärtan men de känns lite fel :)
Börjar bli lite smålullig eftersom det är juldagen idag så ska jag ut med några kompisar och vänner och fira Adam som fyllde år igår! kul som fan ska det bli!
Grattis till 18 åriga Adam och som för den delen fyller på julafton !
Nu har jag inte mycket mer i tankarna så de blir inte mer skrivande för min del!
Gammal sommarbild på Adam! men den lägger jag ut bara för att han fyller år :) sccch jag har inte lagt ut den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0