..

Jag tror inte jag kan sova ikväll :( kommer nog vara uppe ett tag till och komma helt efterblivet trött imon till skolan. Men det gör inget :D

HELGEN ERE PARTY MED ÅSA BORNA!

JENNIE FYLLER 18 PÅ FREDAG OCH HENNE SKA ALLT FIRAS! MÅSTA KÖPA PRESENT!!!! PÅMINNELSE

Fyfan vad jag ser framemot helgen, har fan inte träffat alla mina älskade åsabor tillsammans på över 1 år om inte mer. WAAAAH DE HAR JAG SAKNAT!
Den ända nackdelen är att jag kommer ju få mina smådissar.. Lalala Sandra är en hippie, lalala jag kan inte se Sandra vart tog hon vägen, lalala... och varje gång blir jag så jävla ägd också, hur fan lyckas dom? de e ju jag som e dissa kungen! or not, men ändå.
Men smådissarna är värt som fan om jag får träffa dom snart ;D

haha näe, så ska man te Jennie också, tänker inte berätta vad jag ska köpa de får hon se på fredag :P men de ska bli skojj iaf ;D

Sen så frågade min lilla Tina också om jag ville med på Party för att Lars fyller år, men fan de kunde jag ju inte och skäms jätte mycket för det! Men skriver det här på bloggen

GRATTIS LARS!

Sådärja ;D

Har kollat på prinsessan och grodan aldelles nyligen med, och den va väldigt fin och rolig tycker jag :)
Tack så mycket Adam :)

Waah jag har verkligen börjat uppskatta alla min nära och kära känner jag!
Jag känner mig som mig själv igen!
fast med 10000000 gånger så mycket självförtroende ;D

Iaf nu ska jag dra typ glo film eller något. hare !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0