Haha

Haha så jävla grymt! Har bestämt att när jag flyttar hemifrån ska jag skaffa mig en katt och den ska heta.... Nu blev ni nyfikna va? DEN SKA HETA PAUL!  Hahaha så jävla grymt namn xD HAHAHAHA fan jag dör xD
Hahahaha vafan... Aja kollar på family guy just nu och minns att just detta avsnittet för längesen bestämde jag de, (att min nästa katt ska heta PAUL) och minns de nu när jag tittar på de.. Haha jag älskar Family Guy..

Sandra <3 Family Guy 

oopps jag nös precis så prosit till mig.. Gala faka schaba
Hahaha Stewie tappade precis en tand hahahahhahaha xD
Haha brain sa att tandfen klipper av hår från armhålan hahaha xD fan måste kolla klart detta nu xD

Oh YEAH!

 Vadå inte ha sex före äktenskap :O skit ner dig tecknade gubbjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0