mhmm..

När något eller någon är sönder eller sjuk är kärleken bästa medicinen och plåstret.

Där är du min vän, vart tog du vägen? jag har saknat dig mycket! I en värld full av förtvivlan finns allrid en liten gnutta hopp i alla hörn. Hoppet för mig var du, och nu har jag hittat dig igen. Du är kärleken som ingen annan än jag fick ta del av, synd att ingen annan ser det jag ser idag. Vi alla kanske hade varit jämnlika då.
Det jag ser är att man ska älska allt det man har och vara glad att man har någonting alls. Varför är inte alla glada för att man iallafall har någon? varför är ni inte glada för att de finns någon som bryr sig? Är ni efterblivna eller? Men visst va envetna då.. Den människa som ni bryr er mest om, som ni kanske har bråkat med och inte bett om ursäkt när ni vet att ni själva gjort fel, går bort idag, imon när som. När det hände önskar Man att man kunde gjort allt mycket bättre och att allt hade varit mycket lättare om den människan var där i just detta nu.
Ni förstår inte än hur ont det gör och jag önskar att ni inte skulle förstå det heller. Men förlåt, den dagen kommer. Kanske inte idag kanske inte imon men snart... Blablabla vad jag babblar! Fan jag vill bara att ni ska förstå att det finns något som är så mycket viktigare än bråk och att man ska ignorera varandra och att man ska hålla käften ist för att säga till någon "Jag tycker om dig" hur jävla svårt kan det vara?!?!?!?!?! man behöver inte älska! man kan tycka om. 
Vi säger att någon gör något för dig, hämtar ett glas vatten. Va fan de e la hur snällt som helst, den människan gjorde faktiskt det för dig inte någon annan. 
Se det som du inte ser. En blind man kan se kärleken. 
Ojojoj "jag älskar dig" fan vilket mäktigt ord! jävlar vad mäktigt det är! Älska är en naturlig gång gebom ditt liv. Tror du inte att om du älskar någon så kommer det minnet vara så jävla mycket mer betydelsefullt än om du inte ens kunde säga det till någon eller "jag tycker om dig" båda dom meningarna har olika betydelser men betyder jävligt mycket om man får höra det!
människor behöver höra det.
Vad mycket jag skriver, antar att ingen kommer läsa det eftersom jag är så jävla tjötig. detta är inte bara de alla andra behöver tänka på utan även jag själv, jag skrev bara ner det så att någon annan än bara jag kanske kan tänka på det också.
Alla ser inte kroppsspråket som man visar när man faktiskt bryr sig, det kan vara att man hatar någon så mycket att hatet blir till kärlek, det kan vara att någon får en att skratta det kan fan vara vad som helst....

blablalba min hjärna slutar aldrig pladdra!

Jag ger er faktiskt detta, jag brukar radera när jag suttit här en halvtimma och skrivit världens jävla skit som jag tycker, men detta tycker jag är jävligt viktigt.

Kanske man kan påverka någon. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Tina

shit vilken bäng text.. men true somfan. kmr nog till skolish imörrn, förhoppningsvis. mår liiiite bättre nu iaf. älskar dig!

2010-02-11 @ 02:01:18
URL: http://nintendotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0