Snacka telefon

Har snackat i telefon halva dagen, med Jennifer och Tina för att dom är så mysiga!
och jag har haft jätte trevligt idag, har kollat in massa roliga affärer, och hittat ett par as nice skor som jag antagligen ska få på hemresan :D:D:D:D:D:D:D
reebok e de för den som undrar vilket märke.
Nu sitter jag och lyssnar musik medans pappa, Mia, Samuel, Sara, Moa, Emil och Jack är och köper godis till mig !

GOTTGOTT och jag ska bli tjock :D

Facebook dampar också, och jag bara sitter här och skriver för att jag har tråkigt.

Fyfan tack Jennifer och Tina för att ni snackat med mig i tele nu, har iaf haft något att göra :D

känner hemlängtan, vill hem och vara med vännerna, alla säger att dom saknar mog och då saknar ju jag dom ännu mer !

Nu snackar jag i tele med Issa!
Fan vad jag snackar tele! dumma mig.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alltid kul att prata med lille sandri! :D<3

2010-02-21 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0