tråk

Fem SKULLE

1.Skulle du vilja vara längre? – näe
2.Skulle du vilja väga mer? – näe jag e påväg ner nu ;)
3.Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - mer lessen, beror på situation också
4.Skulle du vilja ha sex med en kändis? – Njae, jag vet inte :O
5.Skulle du vilja supa dig full nu? - aa hade inte suttit fel!

Tio KAN.

1.Kan du röra på öronen? – Ja :D
2.Kan du slicka dig på näsan? – Ja :D
3.Kan du kolla i kors med ögonen?- Ja :D
4.Kan dina föräldrar lita på dig? – ja :D
5. Kan du låta bli att prata i 4 timmar? Sova!
6.Kan du va på fest utan att dricka? -  Ja :D
7.Kan dina vänner lita på dig? – Ja :D
8.Kan du tänka att pierca naveln? – Nej, de e nog ett av få ställen jag inte vill pierca
9.Kan du suga? - OFC
10.Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? –Jao !

Femton HAR.
1.Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Aa
2.Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Aa
3. har du syskon? - Lilla syster och en lille bror
4.har du någonsin sagt jag älskar dig till någon utanför din familj?- Ja
5.har dina föräldrar ljugit för dig?- hoppas jag inte
6.har du varit full den här månaden?- Ja
7.har du tröttnat på dom här frågorna?- nej men jag har ont i magen :(
8.har du borstat tänderna den senaste timmen?-  Japp :D
9.har du pussat någon som är fyra år äldre?- Haha ja xD
10.har du haft sex me någon som är fyra år äldre?- haha ja xD
11.har du haft ett förhållande me någon som är fyra år äldre?- nej :P
12.har du funderat hur de skulle va att testa droger?- ja
13.har du blivit påkommen när du haft sex? hahaha xD
14.har du haft sex med mer än 7 personer? Nope :P
15.har du ljugit på någon fråga än? näe


Tjugo VEM.
1.vem är din bästa vän? – Alla e lika värda fast på olika sätt
2. vem älskar du? – hm bra fråga
3. vem fick du senast sms från? - JÄFÄ
4. vem vill du bli full med? – Min mage
5. vem är den bästa artisten?- fråga mig inte!
6. vem pratade du senast i telefon med? - Pappa
7. vem har du en liten crush i? – daah
8. vem är snyggast? - Min mage gör fortfarande ont :(
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - Jag hade gett de till någon som inte ville ta emot de :) sen hade jag tagit pengarna själv :)
10. vem är snällast i världen? Jag såklart :)
11. vem är din bästa kompis? – harre jävlar
12. vem vill du prata med? – Ingen Gizmo hade vart gött att snacka med :)
13. vem sov du senast med? – minns inte :(
14. vem såg du senast full?- Tina o Lars tror jag
15. vem vet allt om dig? – Ingen
16. vem kysste du senast? - De tänker inte jag säga!
17. vem kramade du senast? – Mormor
18. vem kan berätta allt för dig? – dom som vill (samma svar som Martina) 
20. vem kan du berätta allt för?- de som jag litar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0