fossingboll

Igår åkte jag och Josefine ut till vackra Torslanda och skulle spela fotboll med, Adde, Oskar, Sebbe, Isberg, Tullock och Hampus :) Jag och Josefine spelade inte men vi kollade på och såfort vi fick chansen att tatta bollen tog vi den och sprang åt fanders. Vi hade kul faktiskt och de va ju huvudsaken. Så jävla typiskt bara, jag hade bollen och så tog Oskar den och sköt den över en spiraltrappa som de va galler runt, så vi båda sprang dit för att ta bollen. Det finns en dörr där man måste gå igenom och så skulle Oskar gå in och så rykte jag tag i honom lite för hårt så jag ramlade och slog i hela ryggen i en kant som va vid väggen. Aj aj gjorde de.. Men eftersom jag e bäst på att hålla tårarna tillbaka så behövde jag bara en cigg så va allt bättre sen :) Har typ ett blåmärke där nu och kunde inte sova vid flera tillfällen inatt när jag vände mig om. Men de blir la bra snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0