Frukost

Sitter och käkar frukost nu, de e ju gött!
Händer hos er då?

VET NI? :D Jag ska käka lax idag <3 fyfan så underbart! Sen hade jag tänkt och träna, och efter det tvätta -.- usch fy för tvätt! HATAR ATT TVÄTTA!
Tur att jag inte har så mycket tvätt denna veckan ändå :)

Fan vad jag gör smajlisar hela jävla tiden, jag måste sluta med det.

FEST I HELGEN?!?! MESSA MIG OM NI HITTAR NÅGOT SÅ GÖR JAG DE MER ER ;)



Vet ni hur gött det är att vakna på morgonen och verkligen längta efter något? och sen veta att jag ska faktiskt får göra detta idag. Så känner jag varje dag!
Jag längtar alltid till skolan! Jag längtar till APUn nu! Jag längtar hem! Jag längtar efter helgen! och allt detta får jag hela tiden :D helt underbart! vilket FULT ord längtar e egentligen!

Kommentarer
Postat av: bobis

jag vet fest i helgen :D:D

2010-10-19 @ 12:35:24
Postat av: Tina

sötaste bajklicken jag sett <3

2010-11-11 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0