#25. Hur är människorna i din skola?

Toppen! Har nog aldrig sett en bättre gemenskap! Människor på min skola bringar mig stor lycka genom livet och efter studenten hoppas jag vi ses igen!

Nog om de, går istället in på min intressanta dag!
Idag vaknade jag kl 06:05 och tänkte att detta kommer inte bli en värd dag och gå upp vid denna tiden.
I vilket fall gjorde jag de, satte mig vid datan och käka lite, gjorde de man normalt brukar göra på morgonen. Kommer till stationen och möter Adam där som alltid. Vi sitter och spelar Crash Bandicot på hans mobil hela vägen från Göteborg till Kungsbacka. Efter detta hoppar vi på bussen till skolan och blev jätteglad att tåget stannade på fel sida så vi slapp springa runt för att komma fram. Vi kom till skolan, tog våran cigg som vanligt innan vi går in och sen börjar historian. Lärare Nicklas är sen så vi börjar lektionen utan honom. Vi läser på om 1a världskriget och de va la intressant, gjorde även lite instuderingsfrågor till de. Med detta fick jag/vi sluta 1½ timma tidigare tror jag.
Efter den 1½ timman så började lunchen. De va lassagnette idag, gott gott. Efter jag käkat upp och saltat min mat ovanligt mycket, och även hämtat två knäckebröd, så gick jag ut och tog en cigg till.
Sen drog jag hem för att ta den förbannade sprutan som gör så äckligt jävla ont (trodde jag iaf). Kom hem, kollade på Asterix - Gallernas hjälte som jag hade somnat till dagen innan. Mormor kommer hem efter en stund och vi går ner till vården. Blir hämtade och tar sprutan som förövrigt bara gjorde ont i ca 2 min denna gången. Alla andra gånger ska det behöva ta 2 dagar och gjorde mig jätte nojjig över den där jävla sprutan, men de va inga problem faktiskt. Sen efter detta går jag och mormor och handlar, orkar inte ta upp inköpslistan men de viktigaste va iaf fil och mjölk. Sen kommer jag hem, käkar ägg och macka, tar en röka och går sen och lägger mig och kollar film. Vilket aldrig är bra att göra efter maten -.- så jag somnar typ halv 6 och vaknade nu för ca 10 min sen. Yes, duktig Sandra. För er som orkar läsa detta, vilket inte är många så va de jävligt onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0