hej

Vad ska man säga då?
Jag har haft ett lugnt men ändå awesome lov! va ute i torsdags på PC, fast vi skulle egentligen till sticky men nej nej. När vi kommer in typ 5 min för sent så måste man betala 60 kr.. då drar man te PC ist vettu! gick och la mig kl 05.00 inatt, det är inget att rekommendera iaf kan jag väl säga. Kollade på "Spit on your grave" och "miss march" ganska psykad film typ men lite små rolig. Eller iaf enligt mig.
Lite mer om veckan dårå. Jag har varit hos Robin och Adam och Josefine.. Aa typ dom jag har vart med mestadels. Har käkat pizza 2 gånger och tacos 1, sen resten har typ varit nudlar tills idag då jag kom hem och fick flygande Jackob. Gott gott! Har varit hemma 2 gånger på hela veckan, resten har jag sovit borta. haha. det betyder att jag har bara duschat två gånger på en vecka. usch fy!
Idag har jag vart på kalas. Min morbrors fru Jessica fyllde år så vi va där för att fira henne och fick lite gott gott där. Har även skrivit ut mina CV. 4 st till olika ställen här i Mölnlycke, så får väl hoppas att man får något jävla jobb snart.
Fan ska lägga mig typ kl 19.00 idag så jag kommer upp till skolan imon, skulle behöva det.
Nu du, nu orkar inte jag skriva mer! pff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0