Ångrar att jag gick in på datan idag

Varför gick jag in hit?
Visste att jag bara skulle få se saker jag ångrar i vilket fall, men jag är så jävla nyfiken.
Men så såg jag detta, just de som jag hade hoppats inte va så.. Men de e som dom säger man hör och ser det man vill se, tills man upptäcker sanningen, jag spyr lite på mig själv.
Jaja gjort är gjort.
Min dag har bestått av, diarré och TV i princip, sug kuk! Jag har ingen lust att gå till skolan imon, kommer gå dit som ett närvvrak. Eller så komme jag gå dit som världens lyckligaste människa som har glömt allt jobbigt.
Något positivt idag är att jag inte har rökt och jag fick VG på religionen (Y)
House, you're so damn raight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0