sch

Jag vet att ingen läser, men de e kul för min egen skull!



01. Fullständigt namn: Sandra Christina Anna Jansson fd. Moberg

02. Ålder: 18
03. Vart bor du: Mölnlycke
04. Bor tillsammans med: Ma grandma 

05. Husdjur: Nej :(

06. Färg på ditt hus: De huset jag bodde i förr va brunt

07. När är du född: 920420

08. Klass: Mpk08 Ljud och bildskolan
09. Vilket år tar du studenten: Detta :(

10. Något jobb: Jag har haft 1 jobb som jag blev tillkallad till, sen bara sommarjobb och nu söker jag jobb.
11. När gick du upp i morse: 07:35 försov mig -.-
12. När ska du sova: När jag känner mig redo

13. Duschat idag: Nej

14. Kramat någon idag: Emelie och Natalie bara idag tror jag :O

15. Pussat någon idag: Pussas inte..
16. Vad har du ätit idag: gosh, lunch - fiskgrejs med potatis och grönsaker med go sås. Middag - tre skinkmackor med söt-stark senap. Eftersom min morbror fyller år idag så har jag också ätit kladdkaka, pepparkakor och kakor.
17. Dagens klädsel: Mysbyxor, strumpor, trosor, långtröja med t-shirt över och såklart BH
18. Dagens smink: Mascara, ljus ögonskugga och kajal.

19. Dagens sötnos: Finns det sånna?

20. Dagens roligaste: U have aids, yes u have aids. I hate to tell u boy but u have aids.

21. Har du många vänner: Jag har de som betyder

22. Hur många har du kysst: ehm

23. Vem kramade du senast: Emelie tror jag

24. Vem saknar du: Mor min

25. Hur många har varit otrogna mot dig: 1

26. Har du pojk-/flickvän: Nej

28. Vem pratade du med i telefon senast: Josefine, jag skällde lite på henne eftersom dom bajsade på mig om att dom slutat tidigare -.-

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Josefine - Family Guy star wars pä 6an :D


FAVORIT:

 

31. Film: Wow finns för många för att välja.

32. Låt: ----------------"-----------------
33. Mat: All mat e go sålänge den är gratis

34. Dryck: Vatten
35. Färg: de beror på

36. Tv-serie: Finns för många där med.

37. Stad: Göteborg

38. Land: Jag har inte varit i så många så jag återkommer

39. Ämne i skolan: Just nu så e de nog religion och historia

40. Tv program: är inte de samma sak som TV-serie typ för jag kollar bara serier..


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: räknas min röv? jag e bajsignödig :/

42. Personen du pussade: Har aldrig pussat någon i hela mitt liv

43. Gången du spydde: När jag va med Marie och Kim ute på krogen, damn girls, vi hade en grym kväll!

44. Gången du grät: Vet inte

45. Pizzan du åt: ??

46. Gången du var i Göteborg: Idag :)

47. Gången du var i Stockholm: för 16 år sedan

48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: I morse
50. Personen som såg dig gråta: Josefine tror jag

 

 

VAD VÄLJER DU?

51. Svart eller vitt: svart syns inte skit på
52. Hund eller katt: båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Båda

54. Tvspel eller datorspel: Båda
55. Singel eller upptagen: Beror starkt på
56. Pussas eller kramas: Pussas
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead: Lunarstorm!!
58. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad fast jag e ganska bra på att ragga jag med ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big brother om jag måste välja, annars inget -.-
60. Har du svart hår eller blondt: Blondt men ska bli ljusbrun :)

61. Har du blåa ögon eller bruna: Gröna/gula

62. Choklad eller lakrits: choklad!

63. Göteborg eller Stockholm: Götet huhaha
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: Leva livet, kom så ska vi leva, livet livet!


 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Jag älskar alla.. 

71. Personer du hatar: Fittan som snodde min sko! Bråkar man med mina älskade skor ska man fan ha stryk!
72. Pojk-/flickvänner du haft: ??
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: de vågar jag inte räkna

74. Glassar du ätit på en dag: höhö
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Sweden rock festival, metaltown

76. Gånger du haft minnesluckor: jag vet 2, en när jag va 15 och en nu på dagen efter julafton

78. Personer du saknar just nu: 2
79. Gånger ditt hjärta brustit: för många för att räknas


 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: min toa. Den som gör att mitt bajs slipper ligga på golvet
81. Träffade du senast: Tommy o Jessica o Oliver o Gunnel

82. Sjöng du senast för: I don't sing -.-
83. Hade du senast en msn-konversation med: Tina :)
84. Spelade du tvspel med senast: Josefine
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: pff
86. Vill du kasta en sten i huvudet på så att den dör: Snor du mina skor, ligger du illa ute :P

87. Förtjänar att dö: jadu

88. Är söt: Jag e ganska söt :)
89. Vill du sova jämte inatt: Min kudde


VAD:
90. Gör dig glad: Musik, film, vänner, säng, TV, skola, lov

91. Gör dig ledsen: Hat

92. Vill du helst göra nu: Bajsa
93. Önskar du att du slapp göra idag: Sova

94. Vill du ha nu: en ny telefon

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En ny telefon 

96. Längtar du till: Det du 

97. Tycker du om dina betyg: Gillare mer och mer
98. Ångrar du i ditt liv: Inget, jag e bara människa förfan
99. Är det bästa som hänt dig: För mycket för att skriva

100. Hur mycket är klockan: 21:07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0