FIIIIIITTA!!

Skrev ett jävla långt inlägg som jag precis va klar med och så helt plötsligt kommer någon jävla fitt reklam upp på den sidan som jag skrev inlägget på :@ jag blir så förbannad! Jag har jävligt kort stubin nu med för jag har näsan slutat röka, röker en cigg om dagen har gjort det i två dagar. Kan ni inte vara lite stolta över mig och kommentera att jag e duktig eller något :P

Sen hade jag lagt upp en bild också som inte kom upp så bli typ ledsen och arg.. Vill sluta röka men samtidigt vill jag inte. Varför klev jag in i rökarnas värld? jo för att man e ytterst dum i huvvet!
Men nu är det såhär att jag tänker bara fest röka, eftersom det går så jävla bra med sluta rökandet tycker jag att jag ändå får fest röka. Men ska ju knappast börja igen. Det e ju bara skit som sagt!

 
Sluta röka är mitt råd till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0