I'm a little yellow fish

Lyssnar på låten från "hjälp jag är en fisk".

Och vet ni jag har inte rökt på hela dagen, har trånga luftvägar så kan inte röka och har varit hos läkarn och fick andas in medicin genom en apparat :)
Så sa dom att om jag har svårt att andas igen så måste jag söka hjälp akut.
Så har köpt en JÄVLA massa klubbor nu för ett nytt försök att sluta röka :)
Hoppas det funkar. Ni får heja på mig :) Det uppskattas väldigt mycket!

Har varit hoss soss idag också, har vart där 2 och en halvtimma, va lite segt men fick utrett mycket. Skulle egentligen inte stannat hemma idag, missar så jävla mkt i skolan, men hoppas att jag inte är sjuk imon så jag kan gå då :)

Men men ska snart nana :P godnatt alla och ha en trevlig vecka det hade jag tänkt att ha iaf ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0