Kalas

Nu har vi firat Maria och pappa med kalas hemma hos Maria. Kom hit vid 12 inatt så jag skulle få vara med. Så nu är det slut så jag sitter och chillar i det lilla rummet jag har här. Är ganska trött också så detta är perfekt för mig just nu. Längtar faktiskt till skolan lite nu, men ändå inte. Kom ju in på designe så jag är på topp glá och lycklig!

Har inga bilder för tillfället. Det är ju ganska synd för jag sa till pappa att jag inte ville ha den gamla kameran för den  SUGER! så sen när jag får mina pengar när jag e 18 bast så ska jag köpa mig en spillrans ny kamera! fan vad jag längtar!

Sen kanske jag ska åka till tenneriffa också eller någonstans där igenom, och de längtar jag också riktigt mycket till!

Ska fixa min blogg lite mer också med små detaljer. Ska bli kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0