Mitt blogginlägg som försvann är tillbax

Jag har faktiskt inte kissat på mig... alla bara säger det.. Izza sprutade faktiskt coca cola på mina byxor :(
Det går inte att nå adressen och jag kan inte ta bilden som då är på mig, synd synd, men ni får väl försöka bli vän med niiklasson på bilddagboken, för hon har gästlösen :P BLÄÄ gästlösen e sääämst!

Föresten detta med att sluta röka går riktigt bra, har bara rökt samanlagt en cigg idag och en cigg igår så jag har nästan slutat nu! va stolt över mig och BÖRJA INTE röka! För det e skadosamt för hälsan :)

Har Käkat pizza idag 2 ggr, slå de om ni kan! näe men jag käkade först en PANPIZZA sen sov jag och Sebastian en stund, sen kom mormor hem och sen vaknade jag och sååå sa mormor att hon va sugen på Pizza :D:D å jag käkade KEBAB som min andra pizza. Men var fortfarande mätt sen den andra så jag och Sebben delade Pizza och vi åt inte upp den HAHA :P Fan vad sämst vi e x)

Har kommit igång lite med träningen också och även lite sundare kost. Har välkomnat alla snela 1or lite blygt. Adde började ju och Anton Sveerd, och Jack Beng tsson, såg även Joakiim och en a hellstdius familjen, höhö kul att se lite folk från siin gamla skola med :P

Kan lägga upp någon tuff bild så ni får sitta och drägla en liten stund ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0