Kräftskiva

Är just nu hos min moster och har varit på kräftskiva, as trevligt. Men va inte på så jätte bra humör lite tråkigt faktiskt :(

Har fått en mobil av min moster också, som jag blev jävligt glad för, slipper jag att vara så jävla rädd om min mammas kusins tonys mobil som jag fick låna haha.. Sitter och smsar med matte nu då dom hjälpt mig jävligt ycket nu det sista, har stöttat mig med mera :P

Har ni gjort idag och i helgen då?

Igår var jag på liseberg och kollade in Nrj men verkade inte så kul för det va ju hur mkt folk som helst! så kom ju knappast fram så vi drog till spelhuset, sen drog vi från liseberg, och träffade n¨gra snubbar från varberg xD minns inte vad dom hette sen drog vi till max och se hem till Tigertårta :) va mys hela kvällen. När vi väl va hemma hos honom så kollade vi på the ruins, om någon har sett den? Den e jävligt bra faktiskt :) såg den hemma hos jennie för ett bra tag sen :P

Men men ska dra nu, kolla runt lite på internet, Hade gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0