Kungsbacka

Ska till kungsbacka idag och träffa madde och sova hos min romraf :D (ta romraf baklänges) jag och madde säger så för att det e honoms mormor och min farmor, så vi kunde inte bestämma hos för vad de skulle vara xD men men iaf igår va lyckat, jag va på kräftskiva med Mormor, Anna, Magnus och Whilma och Alva (Anna = Moster. Magnus= mosters man. Whilma= Kusin och mosters barn. Alva= samma som Whilma fast yngre.) Nu är jag hemma en stund och sen ska jag åka :) behöver inte gå upp så tidigt heller eftersom romraf bor i kba :P ska ta 732 07:36 så Jennifer sätt dig hyffsat långt fram så ja ser dig ;D hoppar på i hålabäck södra xD

Nu ska jag kissa ha de gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0