Test igen!

gör det, annars blir år 2010 ett helvete för dig...
-
eller också blir 2010 asballt men du känner helt enkelt för att göra ett litet test för tillfället ;) 

 OM DIG:
Namn: Sandra Jansson
Bor: Mölnlycke
Syskon: Sarah o Samuel
Ålder: 17 år
Född: 20 april 1992
Ögonfärg: Gröngul
Längd: 171 cm
Höger eller vänsterhänt: Höger
Hårfärg: platina blond och svart
Födelseort: göteborg


♦ DAGENS:
Låt: Got the sucka - swede mason
Saknad: De flesta
Kläder : Mjuiksar, strumpor, t-shirt och tjocktröja
Mat: makaroner och köttbullar
Köp: inget
Göra sen: hem till pappa
Godis: ostbågar!

♦ SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp: ibland
Tycker du om godis: i vissa fall
Hur många ggr i veckan äter du godis: inte ofta
Äter du ofta nyttigt mat: då o då
Du ger mycket komplimanger till andra: Försöker :)
Är du nöjd med ditt förnamn: Nej vill heta Alexsandra
Du tycker du själv är smart: Ibland känner jag mig super smart och ibland superdum :)
Vad är sämst hos dig: För snäll ibland lixom
Vad är bäst hos dig: Jag kan se andra sidor av folk och kan känna hur dom känner på ett ungefär
Har du bra självförtroende: Det blir bättre och bättre :)
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: Det vill du inte veta :O (klassas som mycket!)
Du tycker om att vara med det andra könet: aa om de e trevliga annars kan de kvitta :P
Känner du dina grannar bra: nej
Är du en Björn Borg-fjortis: nopp
Vad är det första du tänker på ordet skola?: Engelska :D
Har du någon gång skolkat: För många gånger, ångrar de nu!
Sporter/aktiviteter har du gått i: Fottboll, Judo, Pingis och säkert fler men minns lixom inte :P
Har du några tatueringar: Nej men jag skall ha!
Hur många ggr tittar du dig i spegeln per dag: näe jag går på toa eller klär om eller skall göra mig iårdning så då och då
Tycker du om djur: Älskar djur!

♦ BRUKAR DU:

Sova: Aa men det har blivit mindre på senare tid
Ta mediciner du inte borde ta: näe
Snusa: nej
Klä dig i svart: aa för det mesta
Lita på folk: Väldigt ofta, ibland för mycket för mitt eget bästa
Drömmar mardrömmar: Aa väldigt ofta!
Gå i skolan: Varje dag då det är skola!
Gå i kyrkan: Nope
Vilja dö: När livet känns som sämst, men ändrar mig snabbt när det vänder till de bättre :)

♦ HAR DU:

För många vänner: Kan man ha för många vänner?
Någon psykisk sjukdom: Haha jag tror alla har någon psykisk sjukdom i dagens samhälle
Skadat någon: Inte med mening
Färgat håret: Många gånger
Några piercingar: Öronen och läppen, snart tungan och andra sidan läppen hade jag tänkt
Egen dator: Japp
Gjort bort dig rejält: För många gånger, men det är fina minnen som man kan skratta åt

♦ ÄR DU:

Snäll: Jag försöker
Seg: Nej nej nej förfan!
Söt: De finns väl vissa som tycker de. Jag tycker det när jag har bra dagar :)
Klantig: Haha då och då

De va ju kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0