Bröten

tja allihopa.. Nu har jag något att berätta!
Jag bröt min handled i lördags så har ganska svårt för att skriva :P
Måste vinkla min hand jätte mycket för att kunna skriva med båda händerna.

Kul grej lixom :)

Har även fått gjort om min novell analys så tror fan jag får godkänt på den här gången.

Jag vill ha mat men har slutat att äta efter 6. Eftersom att man går upp så jävla mycket i vikt om man äter därefter. Det är vinter och jag ska snart till gran kanaria med denna jävla armen.. kul kul. Men ska försöka hålla mig så slim som möjligt tills dess iaf (Y) duktiga Sandra här då!

Näe nu orkar jag inte skriva mer med min jävla arm :P

ha de gott :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Att man går upp i vikt för att man äter på kvällen är en stor jävla myt.. Jag lovar dig.<3

2009-11-05 @ 19:18:33
URL: http://moniicaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0