Party :)

Ikväll blir det Party hemma hos Tina i klassen och jag tror det kommer bli jätte kul. Sen igår va jag hos Tina och Lars och vi hade jätte kul :D Satt och käkade ostbågar och drack och kollade på film :D Vi tittade på en film med  Arnold schwarzenegger med :P den e as rolii de e typ en kille som han spelar då, och han har en son som vill ha en action docka i julklapp, och så har pappan (som spelas av Arnold) glömt att köpa den. Så han köper den på julafton och det finns typ inga exemplar kvar :P Men den e svin kul! <-------Jag rekomenderar den

Sen skall jag färga håret idag också :D och denna gången är det rätt färg ;) så det kommer att bli sketa snyggt!

Har ni hittat på i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Tina

hur var festen sen? jingle all the way heter filmen btw :D ska bli kul att se ditt hår sen :)

2009-10-18 @ 00:40:30
URL: http://jarjar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0