solsken

Tänk om man kunde radera någon från ens minne som i "eternal sunshine of the spotless mind" Om någon hade kommit på den idéen idag så hade jag faktiskt gjort det. Iaf så som jag känner nu. Jag är så jävla utmattad.
Minnen är skit jag vill redera allt, komma på nytt, hitta annat. Eller om man inte hade några känslor hade livet varit mycket lättare!

Detta är fan inte värt det! ingenting är värt det. Allt är bullshit. Livet är egentligen inte värt att leva med känslor. Men man fortsätter ändå, men varför? Jo för att man alltid hoppas på att det blir bättre, och sen när det blivit bättre vad händer då? Jo  det blir sämre. Dom säger att efter regn kommer solsken. Och visst så är det men efter solsken kommer regn. Nu är det regn, så mycket regn att jag drunknar. Nu blir det en vandrande zoombie i några veckor sen kanske solskenet kommer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0