tvätt

Nu ska jag snart ner till tvättstugan och hämta min rentvätt och sen hänga upp den i torkrummet:P gud tvätta är så jävla tråkigt!

Vad gör ni idag?

Själv har jag åkt till kungsmässan som var HELT onödigt! Markus som hade filmkameran kom inte, och vi alla blev rent utav förbannade! Så vi gick till skolan och pratade med Krille eftersom halva våran grupp inte varit med på hela veckan. Men imon ska jag ut med Jennifer och michel och fota :) vem vet de kanske blir kul :P
Det värsta av allt är att jag och jennifer träffade alexandra (en kompis i kungsbacka som jag har sommarjobbat med) och hon träffade sin kompis som är kompis med Markus och hon sa att Markus har sagt att han har tappat bort väskan med allt jobbmaterial i (Alltså kameran och micken och allt annat vi behövde) någonstans i kungsbacka... de blev lite krångligt men jag hoppas ni fattade. Men erkänn man bli förbannad! Tycker synd om Robin eftersom allt står på honom.

Men sen åkte jag hem och då träffade jag Anna :) och de va trevligt. vi satt och snacka hela vägen till göteborg :)

Sen åkte jag hem och käkade spagetti och köttfärssås som jag faktiskt gjorde de mästa utav :) jag vet jag är duktig :D och nu höll mormor på å bränna äppelkakan men jag som är dagens hjälte räddade den :D yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0