Hemma :)

Nu har jag kommit hem, har varit hos Tigertårta <3
Fest i fredags, askul! de blev lite misslyckat senare på kvällen för mig själv men annars va de lyckat som fan, Tack Mats för att man fick komma, och tack alla som var där som gjorde de så lyckat :)

Igår va de fest hemma hos Tina som jag glömde och för den delen missade och kom på det sen när Josefine ringde kl 12 på natten eller något.. lite tråkigt men hoppas dom hade roligt :)

nu ligger jag i min säng och är hur trött som helst och vill helst bara sova, men Gunnel kommer snart och ska kolla kläder som ligger i mitt rum så kan antagligen inte sova :(

Men men nu ska jag kila iaf :P hej svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0