Jag skulle visst göra listan :P

ALLA tjejer gör listan
vem ringde dig senast?:
Det e aldrig någon som ringer mig :P jag får ringa alla andra, med andra ord jag minns inte xD
Vem kysste dej senast? : Sebastian<3
Vem kramade dej senast? : Ellinor :D
Vad har du för bh på dig just nu?: Svart?
vad har du för trosor på dej just nu?: Svartvit :)
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: Mamma tvingar mig att äta hemma men jag äter pizza också :)
vad brukar folk få för intryck av dig: öh..?
har du någon gång klätt dig horigt?: Hoppas jag inte, de beror på vad man ser som horigt. Men jag tror inte de :)
har folk kallat dig slampa?: Ja någongång men de e för att dom inte kommer på något bättre att säga
har du kallat någon för slampa?: Ja men inte menat allvar :) 
har du slagit någon riktig hårt?: Jadå :P
använder du parfym?: Ja men hittar inte min nu :'( den e borta !
vilka slags killar faller du för ?: Sebastian? :P
vad kollar du på först hos?: Ögon, personlighet, näsa, hår, rumpa, charm
vill du ut och festa nu?: skola imon :( men i helgen :D
vad är klockan? 19:20
vilken färg har din mobil?: svart
vad ska du göra nu?: tvätta ut färgen ur håret :)
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: ja!
är du social?: Ja! :D
vad tänker du när du vaknar?: Inte gå upp riktigt än, jag ställer kl på 5 över de märker ingen :P
kan du gå utan smink?: Ja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0