Orka att jag tror på sånt här :(

 

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.
MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT! NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN.


OM JUST DIG
NAMN: Sandra
FÖDD: 920420
BOR: Mölnlycke
SMEKNAMN: Jordgubbste
FAMILJ: Pappa Sarah Samuel och mormor

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: aa :)
ÅNGRAT NÅGOT: Nje
LJUGIT: Kommer inte ihåg men tror inte de :)
KÄNNT DIG SÄMST: Näe :P
GRÅTIT: aa kanske, minns inte :P
SKRATTAT: JA :D
VARIT SJUK: Nje tror inte de xD eller hostat har jag gjort :)
VARIT UTOMLANDS: Näe :P
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Ja :P

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Nje då och då. när de behöver komma ut typ :P
SKRATTAR DU OFTA: typ varje dag :D
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:  ganska trött :P
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bättre än vanligt :) 
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Någongång har jag de, men skulle aldrig tänka på de nu!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Har jag säkert :)
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Nja beror på :)
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Varför skulle jag inte, men hoppas inte på för mycket
HUR MÅNGA HAR DU VART MED DIN KILLE DENNA MÅNAD: Förstår inte frågan, men om de menas med hur många ggrj jag varit med min kille denna månaden så orkar jag inte räkna, men typ varje dag i skolan :)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ett par gånger :)
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: JA!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Snälla, charmiga, goa, omtänksamma, roliga.. allt som är bra typ :D
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Min kille e båda :)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Spelar ingen roll när kärleken bestämmer :)
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: båda ;)
FÅR DU MÅNGA KILLAR:  Njea, hur fan ska man svara på de, spelar de någon roll?

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: båda :d
ÖGON FÄRG: Grön, gul, brun, blå??
LÅNG ELLER KORT HÅR: halvlångt
SNYGG ELLER FUL: Öh?

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Finns alltid något man vill ändra på (har inte ändrat på detta svaret sen den personen som gjorde det innan)
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER : Ibland, mest Sebbe :)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja en tant som jobbade på bakeriet i frillesås sa att jag borde bli modell :P
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ja ganska :)
SMINKAR DU DIG: Ja :)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0