Kalas :)

Igår hade jag kalas, det va jätte trevligt!
Nästan hela feta släkten va här, även pappa, Sarah, Samuel, Ingrid, Lina, Linus och Melinda :)
Jag fick massa roligt, som t.ex

Blommor av Pappa, Mia, Jack, Moa, Sarah och Samuel.

Fick även en blomma av fam Salomonsson. 

Sen fick jag blommor av Roland, Malin, Tobias och Emil.
 
SF biobiljett på 300kr av Michael, Kim, Solin och Alice.
 
300kr av Gunnel.

250kr och en trisslott på 25kr Av Tommy, Jessica och Oliver.
 
Make up store på 495kr av Roland, Malin, Anna, Magnus, och alla barnen. De menas att man blir sminkad och får massa tips och även får köpa massa roliga produkter för de 495 kronorna.

1500kr på ullared. Av Pappa och Ingrid av min och deras familj.

Halsband, armband och en bebis kattbok av Sarah och Samuel.

Sen får jag en festival av mormor i sommar om jag vill gå på någon speciell.

Massa kul :) Känns jätte bra och jag är jätte nöjd!

Det som bjöds va smörgåstårta, glass med maränger och choklad/kolasås och sockerkaka med grädde, även drickor av alla möjliga slag.

 Tack för en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0