längesen nu :)

Nu va det ett tag sen jag bloggade, har inte haft så mycket att skriva om.
Kan ju säga såhär att idag har jag dammsugit hela lägenheten och även skurat i köket!
Duktig flicka är jag.
Party hos Adam idag, yes yes!
Hade jävligt kul i lördags även om jag inte minns allt. Men tack för kvällen allihop och tack Robin för sovplatsen.
Jag snubblade ju lite smått också på isen höhö. Så mitt knä är lite sårigt och har massa fina och söta blåmärken
Aldrig sett ett så sexigt knä!
slog även i hakan, men det syns inte så bra i camen men de e inte fint de heller.
Nu ska jag göra mig en kopp te och sen kolla lite TV tror jag eller kanske göra iordning naglarna, får se hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0