Bumblebee <3

Har ju sett filmen transformers 2 nu och jag tyckte att den var mycket bättre än 1an faktiskt ^^, jävligt bra film. När jag såg filmen så blev på något sätt Bumblebee min lilla favorit och haha jag har verkligen börjat avguda honom xD







Fan köpte mitt jävla bord idag, å vet ni :@ de va sönder! Det fattades en plugg och en skruv som va tvugna att vara med i bordet. Efter att jag hade märkt detta ringde jag till de jävla Ikea rövfittorna och då fick jag sitta i telefon i 20 min bara för att det var fucking kö. Sen skulle jag packa in skiten i den lilla jävla lådan igen och det gick ju bara åt helvete hela skiten. Så nu är jag riktigt jävla förbannad och dom har sabbat hela min dag. Tack! Äckliga jävla bajs IKEA!




Men men nu ska jag kolla lite 2 and a half men sen ska jag väl hitta på något tror jag :P

Förresten så har jag rökt ungefär 2 cigg idag så detta med slutandet kommer nog gå skit bra ^^, Fick ju ett packet som jag tycker är onödigt att slänga så när det är slut är rökningen fuera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0