Fan vad jag har tråkigt!

[x] Druckit så mycket att jag spytt
[  ] Stulit en bil
[  ] Hånglat med samma kön
[x] Sovit i samma säng med samma kön
[x] Varit kär
[x] Blivit dumpad
[x] Dumpat någon
[x] Haft sex på offentlig plats
[  ] Haft sex senaste månaden
[x] Snattat
[x] Blivit påkommen av någon när jag har haft sex
[x] Blivit arresterad
[/] Gått på en BLIND DATE (Snart kanske (; )
[x] Ljugit för en vän
[x] Skolkat
[x] Sett någon dö
[x] Varit utomlands
[x] Flygit flygplan
[x] Gått vilse
[x] Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa
[x] Gråtit dig till sömns
[x] Lekt tjuv och polis
[x] Sjungit karaoke
[x] Gjort något som du lovat dig själv att aldrig göra
[x] Busringt
[x] Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
[x] Fångat en snöflinga på tungan
[x] Dansat i regn
[x] Skrivit till jultomten
[x] Fått ett sugmärke
[x] Sett solen gå upp med någon du tyckt om
[x] Blåst såpbubblor
[x] Grillat på en strand
[x] Åkt inlines
[x] Åkt skidor
[x] Åkt skridskor
[x] Åkt snowboard
[  ] Genomgått en operation
[  ] Varit förälskad i en lärare
[  ] Haft sex med min lärare
[x] Sett en del av mig själv brinna
[x] Ätit sushi
[x] Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[x] Gjort en snöängel
[  ] Haft ett te-party
[x] Byggt ett sandslott
[x] Hoppat i en vattenpöl
[x] Hoppat i en lövhög
[x] Somnat i skolan/på jobbet
[x] Använt ett falskt id
[x] Tittat på en solnedgång
[  ] Varit med i en jordbävning
[x] Rört en orm
[x] Sovit under stjärnorna
[x] Blivit kittlad
[x] Blivit bestulen
[x] Blivit missförstådd
[x] Vunnit i en tävling
[x] Gått mot rött
[  ] Blivit avstängd från skolan
[x] Varit i en bilolycka
[x] Haft kramp
[  ] Ätit ett helt glasspaket på en natt
[x] Hatat mitt utseende
[x] Varit vittne till ett brott
[x] Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna
[x] Skrivit ett kärleksbrev
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[x] Fått en önskan inslagen
[x] Smakat torrfoder till ett djur
[  ] Sagt till en främling att jag älskar honom/henne
[x] Kysst en spegel
[x] Sjungit i duschen
[  ] Drömt att jag gift mig med någon
[x] Slickat på en lyktstolpe på vintern
[x] Suttit på ett tak
[x] Skrikit så att jag inte fått luft
[x] Pratat i telefon i mer än 2 timmar
[x] Stannat uppe hela natten
[  ] Inte duschat på en vecka
[x] Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[x] Haft en koja
[x] Blivit puttad i en pool med kläderna på
[x] Brutit någon kroppsdel (3-4 kanske :)
[x] Fångat en fjäril
[x] Fuskat på ett prov
[x] Glömt någons namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0