fu

Hej sitter i skolan, har super tråkigt och har gjort massa skyltar på designen idag KUL?! NEJ?!
Medans fucking fotoeleverna får sluta måste jag och Ellimos sitta kvar här till tre och dom sluta lixom kl 11.00 fatta att jag döööör!

Stackars Ellinor trodde att desperata hemmafruar kom på TV idag men det gjorde det inte så nu gråter hon :(
men för den delen kommer vänner Jippie :D:D:D och Simpsons och Family guy och 2 1/2 men och scrubs fan vad lyckligt lottad jag är <3
Sandra (L) TV

Dumma 5an jag vill också se desperata hemmafruar och Ugly Betty Buhu, men jag älskar fortfarande TV!! 
Datan kan gå och ta sig i röven förresten!


Satt uppe halva natten igår och gjorde min engelska läxa (duktig Sandra) så nu har jag inget mer intressant att säga så ni kan ju pilla er lite i röven små flickor och pojkar innan jag gör de :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0