Dreams

Spindeln
För ett tagsen så sov jag hos en kompis på madrass på golvet. Jag drömde precis så som de såg ut i rummet och helt plötsligt står världens största spindel brevid mig. Den va typ lika stor som båda händerna. Den hoppar mig rakt upp i ansiktet och jag bara viftar och slår med armarna. Efter detta vaknar jag viftandes. Fyfan jag hatar spindlar!




Arvika + Rymdskepp
Vi åkte alla till Arvika som skulle med och lite till. Vi hade jätte trevligt och jag drömde långt in att jag snackade med alla och hade alla möjliga konversationer. Kommer dock inte ihåg vilka. Sen helt plötsligt ska jag och Tina Andersson på ett rymdskepp som va inne på Pizzerian. Fråga mig inte varför de va ett rymdskepp. När vi gick på rymdskeppet så började det bullra. Sen bar de iväg. Vi åkte på marken en jävla bra stund, sen började de helt plötsligt gasa på som fan. Vi spände fast oss och helt plötsligt började de bara ramla in folk på rymdskeppet. Jag började få panik och började skrika. De va ju egentligen inte meningen att jag skulle åka med utan det bara blev så. Jag ville tillbax till Arvika, va så jävla rädd att jag skulle missa de. Usch sen vaknade jag.


Har ni också så konstiga drömmar eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0