gagahafa

Nu ska jag snart till min morbror igen :)

Igår va jag med Sanna i stan och shoppade lite, köpte mig två par leggings och ett par jeansshorts från Carlings. Älskar Carlings bästa affären som finns! Snart ska jag ner till äckeltvättstugan och hämta upp tvätten. Blää!

Har gått upp två kilo nu igen och jag känner mig som den fetaste personen i världen men jag tror att de e P-pillrerna som spökar så ska prata med min barnmorska nu på måndag och se varför det har blivit så och kolla om de inte finns något annat :) och så va de med de..

Skulle till banken idag men jag gick aldrig in. Stod utanför banken och rökte och då stod de två "män" utanför med mig typ, som väntade på att kön skulle minska. Först såg jag inte vem de va som stod där sen ser jag att det är min mammas kusin Anders. Den äckligaste människan i världen.. Fyfan höll på och spy så jag gick bara där ifrån för jag palla inte. Va bara tvungen att få ur mig de. hade föfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0