Yes!

Nu sitter jag här ensam igen. Glor på mina plåtburkar när man inte orkar göra något annat. Scrubs på TV, facebook, bilddagboken, youtube, tankaner, msn, spotify och blogg på datan. Kan man ha tråkigare? jaja nu ska jag lägga upp lite bilder från midsommar :)


Här är jag påväg med massa packning och försöker att inte låtsas om kameran.

mormor när vi e påväg i bilen.

Magnus, Whilma och Christer

Här spelar mina morbröder bandy med alla ungarna. Ni vill inte veta hur full jag va när jag tog detta kortet, en halvtimme knappt senare gick jag och la mig.

Janne och mormor.

Martin och Malin. Ni får ursäkta str ändringarna men jag fumlar lite med bilderna känner jag, dom e så stora så de tar lång tid att ladda upp.

Gunnel.

Anna och Emelie. Linnea som står med klubban.

Tobias, jäkla busunge den där.

Nästan hela gänget. Vi är många, bara typ alla ungar som fattas på detta kortet.

En av få bilder jag är med på. Min morbror Tommy bakom mig, brevid honom är min morbror Roland, brevid honom är min mosters man eller som jag säger min morbror Magnus, sen brevid honom är Toni, brevid honom Anna, brevid henne Magnus.

Här spelade de fotboll, för alla åldrar, jag hade varit med om jag inte mådde dåligt. (Egentligen ville jag inte ta ifrån de andra glansen)

Michael och fylesvin med ölen.

Kent.

Tobbis hittade Jannes motorcykel och kolla vad nöjd han ser ut.

själva midsommarfirandet. Min moster Anna som står upp. Närmast mot kameran sitter Janne och Krille och sen kommer jag och Whilma, sen är det Mia och sen kommer resten på bilden nedanför.

Mer av de goa firandet.
De som står är Malin, Kim, Michael, Christer och Tommy längst bort.
De som sitter närmast kameran ser jag tyvärr inte vilka de är men den lille blonda pojken är Tobias, sen Emil, Mannen i Rosa skjorta är morbror Roland, och efter honom tror jag bestämt att det är Alice.


Killen i Iron Maiden tröja är Oliver och han som hjälper e Tommy. Kvinnan som står och böjer sig fram är min moster Anna. Tjejen brevid Oliver är Linnea. Mannen med svart tröja och ryggen mot kameran är Magnus och lilltjejen som sitter brevid är Alva.


Jag, mormor och Janne käkade pizza på restaurangen. Hade faktiskt inte en tanke på att ta kort på den underbart goa pizzan, får göra de nästa gång.

Jag tog ett kort på Janne utan att han va beredd så sa han "Du tar inte kort på mig fören jag säger till" som vanligt skojade han och jag tog typ tusen kort till som jag verkligen inte orkar ladda upp :)

Min mormors lilltå lägger sig fel och över den andra tån så Tobias ska försöka fixa problemet genom att slå den rätt med en hammare.

Sandras moster Anna :)

Jessica, Michael och Kim.

Gunnel, Mia och ... haha jag har känt henne verkligen jättelänge men jag gissar på att jag e kass på namn, jag e helt säker på att jag vet vad hon heter iaf, men inte just nu. De e Martins tjej iaf :)

Christer, Ann-marie och Gunnel.

Magnus, Tommy och Martin.

Såhär rolig har min midsommar varit, alltså TOPPEN! :D

TACK SÅ MYCKET ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0