.

Jag orkar inte mer!

Om bara sommaren kunde komma nu så jag kunde känna mig lite glad och lättad att äntligen kom ledigheten, äntligen kan jag slappna av, äntligen är allt varmt och gott!

JAG ORKAR INTE VINTERN! Jag orkar inte ens med mig själv!
Känns som om livet suger just nu, men tror att de e denna jävla äckliga skiten som gör att jag mår så dåligt!

höll på å bryta ihop förut när jag snackade med Ellimos, men jag klarade mig sen när Daniel kom och snackade med oss. Vågar inte släppa allt vid för mycket folk! PALLAR LIXOM INTE TRYCKET.


Ge mig sommaren!
se hur jävla underbart det ser ut. Fan vad jag inte vill bo i sverige just nu!

Kommentarer
Postat av: Tina

ge mig dig OCH sommaren!

2010-03-02 @ 22:30:50
URL: http://nintendotina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0