Sov i skolan inatt! = TRÖTT!

Det va mys! först lekte vi lite och spelade spel! efter det så kollade vi på film "The Children" jag gillade den inte! blev helt till mig och typ skrek, "DÖDA UNGJÄVLARNA!" Nä usch! Efter det så kollade vi på "Road Trip" fast tvåan, minns inte exakt vad den heter men skit SAMMA! och efter de så började vi bli trötta så vi sprang runt i hela skolan, dansade och lyssnade musik på högsta volym! efter detta hände så chattade vi på catroulette och skrattade åt alla vi såg! och till sist kollade vi på "Freddy Got Fingered" och skrattade åt allt gott och ont som hände... eftersom alla somnade av filmen vid kl 03.00 så får jag gå upp och stänga ner allt. Kunde inte sova i fåtöljen så gick ner med kudden och låg på den i fosterställning, sov en liten stund, vaknade igen, gick till den jävla fåtöljen och somnade kl 06.00 på morgonen. Idag vaknade vi alla kl 06.45 ungefär, och bar ner alla fåtöljer, käkade frukost och gjorde iårdning oss för skolan. Detta va min dag/natt hur har din varit :)

Bilder kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0