waaah !

Nu känner jag det! jag känner det!

dom sena sommarkvällarna då de fortfarande är ljust och jag kan gå med nakna fötter på trottoaren, ist för att ha äckliga och svettiga skor på mig, jag kan dansa och ha de skoj, jag kan göra vad fasen jag vill utan att frysa! Fyfan saknar förra sommarn lite granna, med vissa undantag.. Fan jag ska vara glad hela sommaren, hitta på något nytt varje dag.. grilla, supa, leka. Fyfan om solen skiner imon ska jag vara glad hela dagen, eller åtminstone försöka!

Nu ska jag förklara vad som hände med Indra eftersom jag va lite hysterisk förrut

Indra var min hund när jag var 10 år, hon var verkligen min bästa vän, hon va lixom som den man alltid hade där, när hon var i närheten saknades aldrig något. så iaf.
Heidi ringde mig vid 3 tiden (Heidi var Indras ägare men är inte längre eftersom hon avlivades i torsdags.) och berättade att Indra avlivades i torsdags, hon hade tänkt att ringa tidigare men klarade inte av de eftersom de är en svår grej att gå igenom. Det som är så läskigt är att jag satt och lipade i skolan just denna dagen, men jag visste inte varför, allt kändes bara så jävla jobbigt, verkligen ALLT! så jag åkte tom hem för tidigt från skolan (Vilket jag aldrig brukar göra längre!) för att jag mådde så dåligt. När jag kom hem mådde jag lite bättre, sen har humöret varit upp och ner som en bergodalbana, fram till nu.
Har pratat mycket med mormor om döden och kärleken och allt vad de nu finns. Men det har varit bra för det har även fått mig på andra tankar, så jävla skönt. Vill verkligen inte deppa ihop, och de hade nog inte Indra heller velat att jag skulle göra, men fan vad jag saknar henne!

Jag minns att hon alltid skulle ligga under täcket och mitt på magen skulle hundrackarn ligga oxå! fan att man inte kunde andas på hela natten, men man ville ha henne där ändå för att man kände sig så jävla trygg!
Sen när jag flyttar hemifrån och har fast inkomst, och även kan jobba nära mitt hem, ska jag ha hund. Har velat ha hund så jävla länge men har inte fått ha det, fråga mig inte varför?!?! :P
Vill ha en mellan stor hund, typ som en schäfer eller något liknande. Har alltid älskat schäfrar eftersom dom är så stora och lurviga :) en sån ska jag nog fan ha!

Näe nu ska jag gå å nana tror jag, ni får väl ha de goast, och så får ni hoppas på att mitt humör inte sjunkit imon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0