ARG!

Jag och Josefine har varit väldigt arga på sistione. Själv så har jag ingen aning om vad det beror på, men har börjat störa mig på jätte mycket och det är äckligt jobbigt. Kan inte skriva heller känner jag. Sen så funkar inte min data, den har börjat hacka sig och stänger av sig hela tiden när jag e ute på internet, typ som om den kämpar för mycket och sen bara dör. I det tillfället vill jag bara knäcka den och sen slita av mig håret.

Citerar Josefine - Jag skulle vilja knäcka en laptop någon dag, eller kanske en mobil. Jag har en mobil hemma, jag funderar seriöst på att knäcka den! Jag vill sätta ett skott i nacken på någon. (Josefine pillar Sandra i örat)

Ilska i detta eller vad?

Kommentarer
Postat av: bob

hahaha så jävla värt!!!!

2010-05-12 @ 14:59:51
URL: http://josefineemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0