Bio

Va på bio i torsdags, och ska på bio ikväll igen! Sandra <3 Film

Ett av mina största intressen är faktiskt film, det är de bästa jag vet och har alltid älskat film och TV sen jag var liten..
Är jätte trött. Har varit på kalas eftersom min lillebror fyller år snart så hade han kalas idag. Sen kom Ove över imorse så hade vi lite kalas fär honom också så jag har haft fullt upp med massa tårta :D Har även ätit thaimat alldeles nyss, de va gott ^^,

Igår va jag på make up store och fick mig en sminkning och även köpa lite produkter och så här blev min sminkning :)

Blev skit bra tycker jag iaf :P lite anorlunda färg på läpparna och sånt som jag aldrig brukar göra eftersom jag e ganska nöjd med mitt ansikte ändå :)
Efter att vi hade varit där, jag och Malin då, gick vi till en restaurang som jag tyvärr har glömt vad den heter (har fan inget minne kvar) Men där va de buffé och en öl eller vin för 65:- så det va ju jätte billigt och gott. Sen kom mormor, Jessica och Gunnel och käkade, sen åkte vi hem till Malin och drack lite smått, pratade och hade mys. Efter det åkte vi hem. Men hade en toppen kväll i vilket fall! :)

Så nu ska jag chilla och vänta på att tiden ska gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0