Captain Jack

Nu är jag hemma efter att ha partat lite med gamlingarna.. Gillar att dom är så unga i sinnet allihopa, de förstår man när dom somnar på golvet på toaletten :)
Vi hade jättetrevligt, spelade lite kub och något jävla pinnspel. Man satte upp ett rep och skulle försöka få pinnen i mitten eftersom de va mest poäng där, poängen på pinnen va 10, 20 och 50. Det va iaf jätte roligt. Gött också att det va så varmt ute, men samtidigt blir man ju mycket fullare när det är varmt.. Haha gött!

Nu är jag hemma och har precis duschat.. Fyfan va gött det är att duscha, om jag hade fått välja hade jag duschat hela dagarna och bara njutit av värmen, men så kan man ju inte heller göra :(

Nu ska jag nog kolla på film och bara hoppas på att någon hör av sig om att det händer något ikväll, annars ska jag tvinga någon att gå ut med mig :)

Nu ska jag kolla på the notebook så stör gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0