trött

Har kollat på bion nu :) den va jävligt bra, men ingen biofilm. Kick-ass hette den som vi kollade på, jag, Bob och Pontus för er som inte visste vilka jag va med :) Jag är så fruktansvärt jävla trött, har ont i magen och det kittlas i min hjärna och i mina tänder.. Har en visdomstand som är på väg ut och den e så jävla irriterande. Varför jag har ont i magen är för att jag inte käkat och tänker inte göra det heller eftersom jag inte käkar på natten. Varför det kittlas i min hjärna har jag ingen aning om men antagligen för att jag sovit för lite. Har jävligt svårt för att bestämma mig för vad jag ska göra imon, antingen ska jag dit mormor är, eller så ska jag på fest hos min kompis typ syster... beslutsångest :( kan ju vara bra om jag tar de lugnt ett tag men jag vet fan inte. Nu ska jag nog sova så att jag kan få käka någon jävla gång :)
aja godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0