True Blood

Nu har jag suttit och kollat på två säsonger av True Blood, jävligt bra serie! Jag har lite taskig smak när de gäller film har jag märkt me de jag har diskuterat detta med, verkar inte vara någon som gillart, antingen ska de vara en mes serie som vampyr diarre eller så ska de vara något som inte har med vampyrer alls att göra bara för att jävla twilight kom ut på film och sabbade allt, även om filmerna är ganska bra. Iåfs älskar jag typ alla filmer så vad spelar de för roll. Detta är nog den tråkigaste lediga dagen på super äckligt länge. Hatar att bara sitta hemma själv, tankarna flyger för mycket. Tänker på saker som jag inte borde tänka på, usch för det! Jag måste hitta på något eller så kommer jag att dö. Ibland önskar jag att jag inte hade tankar och känslor, de gör bara ont, väldigt ont!

En gammal lärare till mig blev nyss kompis på fejjan, jag minns knappt vem hon är. Det är hemskt när man glömmer en människa som man faktiskt har känt. Jag älskar minnen som jag kan glädjas åt, men jag vill fortfarande ha folk att dela de med. Men just nu BARA för att de e så pissit väder ute så är de ju ingen som vill hitta på ngt... jävla tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0