SNÖ!

Imon blir det snö :D
Äntligen lite till!
Nu blir det till att bygga och leka! Har faktiskt saknat snön en del. Alla som vill leka med mig i snön imon får gärna vara med, hehehehhe. Kommer bli SUPER! :D
Längtar!
Jag känner mig jävligt tråkig, eftersom jag faktiskt inte har något intressant alls att skriva om så jag börjar med det ointressanta då.
- Har gjort 2 omprov idag och har fått besked om att jag iaf klarade matten (Y)<--- Rumpa
- Jag har varit i skolan som vanligt.
- Jag ska snart gå ner till gymmet som jag inte gjort på typ 1½ vecka.. DumSandra
- Jag sitter just nu och kollar på The Big Bang Theory. Och ska alldeles snart städa -.- USCH!
Så ointressanta saker klara.
Och ni får inget intressant idag sry. Inte för att det är så många som läser min blogg ändå, men alltid kul..
NOTE - Måste komma ihåg om jag dammsugit under soffan sen eller inte, så att jag vet om mormor har rätt när hon säger att jag inte gjort de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0