The legends of the guradians - The owls of ga'hoole

Den va jävligt bra faktiskt.. även om jag såg den på svenska men den ägde i vilket fall! Nu blir det till att ladda ner skiten och se den på engelska, slår vad om att den e 1000 gånger bättre då :)




Tack alla ungar för att ni var så snälla och följde med och satt så tysta :)

- I helgen så var jag också och firade Josefine Järlbrink och det började med en tacokväll med singstar hemma hos henne och vi hade supertrevligt! Sen drog vi till cisero och tog lite bärs. Efter detta drog dom vidare till Bryggeriet och jag va tvungen att dra hem eftersom jag skulle upp ganska tidigt dagen efter.

- Lördag så var det bion då! riktigt nice. Sen så drog jag hem, fixade mig lite, snackade med morbror, mormor och Emil och Tobis va hemma hos oss också. Efter detta drog jag vidare till Emil där det var go fest. Vi fick macka och popcorn och grejer och det blev en jävligt lyckad fest faktiskt.

Nu börjar min lektion hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0